TRX

Aktiivne puhkus on suurepärane idee!

TRX Home 2

TRX home2 võimaldab sul läbi viia tõhusad, kogu keha treeningud oma kodus või näiteks reisil olles.

Vaata tooteid

Puhkused on täies hoos ning termomeeter näitab kuumi kraade! Ideaalne aeg linnast välja saamiseks ning värske õhu hingamiseks. See aga ei tähenda, et nüüd oled sunnitud ka oma treeningutesse pausi tegema. Vastupidi! Sul on rohkem võimalusi aega võtta enda jaoks. Pista oma puhkusekotti TRX ning enne kui jõuad hakata nautima suvist grilliõhtut ja karastavaid jooke, saad end laadida päikesest pakatava energia, siniste veesilmade värskuse ja TRX superlaheda treeninguga!

Tee seda trenni 2 - 3 korda nädalas, soovituslikult iga ring 2 korda enne järgmise juurde asumist.

Enne treeninguga alustamist on soovitatav kerge soojendusvõimlemine.

Treeningu põhiosa:

 

1. Ring

TRX Kosmonaut (Parem jalg) - 5 x

TRX Hamstring Jooks - 20 x vahelduvalt

TRX Kosmonaut (Vasak jalg) - 5 x

TRX Mägironija - 20 x vahelduvalt

 

2. Ring

TRX Kükist üleshüpped - 10 x
TRX Low Row - 10 x
TRX Pike - 10 x 
TRX Abducted Lunge - 5 x (mõlemale jalale) 
         
3. Ring
TRX Kosmonaut (Parem jalg) - 5 x
TRX Kosmonaut (Vasak jalg) - 5 x 
                               
Ära unusta korralikku venitust.
Ja lõpetuseks lõõgastav saun, karastav suplus ning suvevärske õhtusöök! 

Make your body your machine

Igaks liigutuseks on vajalik lihasjõud! Oleme loonud parima koolitussüsteemi ning treeningprogrammid, mis aitavad saavutada kõrgeid eesmärke ja tulemusi, mille olete endile seadnud!