TRX

TRX Crossfit Treening

TRX Boot Camp

Kõrge intensiivsusega 50-minutiline boot-camp stiilis TRX Treeningvahendi ja kõrge intensiivsusega hüppenööritreening.

Vaata tooteid

Ranna CrossFiti harrastajad Jeannie Bassi ja Jody Morgan näitavad, kuidas liita hullumeelne Crossfit TRX treeninguga. Lisaks toob kogu see kompott väikest värskust igapäevasesse treeningrutiini. Treeningusse on lisatud plahvatuslikud, tasakaalu ja stabiilsust nõudvad harjutused. Lisaks oleme kavasse installeerinud terve rea kerelihaste stabilisatsiooni harjutusi, Crossfiti keeles "midline stabilization" harjutused. Kui olete harjunud klassikalise Crossfitiga, siis TRX-i lisamine süsteemi lisab volüümi veelgi ning lihaste üldine vastupidavus pannakse tõepoolest proovile!

"Kas selline ongi või?" Soovitame rahulikult lõpuni vaadata ja siis eneses pulbitsev adrenaliin vallandada! Ja siis - küsi juurde! Klikka ja vaata: TRX CrossFit treeningut.

 

Aga esialgu alustame algusest. Mõlemat seeriat soorita nii palju kui võimalik! Loe kokku ja anna teada ka!

 

CrossFit osa

  1. Lõuatõmme 5 kordust
  2. Kätekõverdused 10 kordust
  3. Kükid 15 kordust

 

TRX osa

  1. TRX Kätekõverdused
  2. TRX Atomic Kätekõverdused
  3. TRX Kükist Üleshüpped

 

Treeningu võlu seisneb lihtsuses ja ja loogilisuses. Harjutused koosnevad liigeste normaalse liikuvustrajektoori piires. TRX ja CrossFit kokku liidetuna annavad hea emotsiooni tõeliselt raskest, kuid samas lihtsast ja efektiivsest treeningust. 

 

Eestis on CrossFitiga võimalik tegeleda Tallinnas I&M Crossfit ning Tartus CrossFit Tartu

 

 

Mõnusaid, lõbusaid ja raskeid treeninguid!

 

 

 

Make your body your machine

Igaks liigutuseks on vajalik lihasjõud! Oleme loonud parima koolitussüsteemi ning treeningprogrammid, mis aitavad saavutada kõrgeid eesmärke ja tulemusi, mille olete endile seadnud!