TRX

Viis harjutust korvpalluritele /VIDEO/

TRX Home 2

TRX home2 võimaldab sul läbi viia tõhusad, kogu keha treeningud oma kodus või näiteks reisil olles.

Vaata tooteid
12.04.2013

Jälgi seda “tapvat” korvpallurite treeningut, mis on spetsiaalselt koostatud parandamaks kardiovaskulaarset vastupidavust ning tugevdamaks süvalihaskonda.

Korvpallurite igapäevane treening põhineb jõule ning plüomeetriliste harjutustele, mis arendavad kiirust, kiirendust ning hüppevõimet. Lisaks võimsusele, kiirusele ja plahvatuslikkusele vajavad korvpallurid ka kestvusjõudu ning kõrge intensiivsusega lühikeste puhkeintervallidega vastupidavust.  

 

TRX Treening aitab parendada eelpool loetletud omadusi. Nagu näiteks on korvpallis vajalik plahvatuslik kiirusjõud. Video näitab viis baasharjutust, mida soovitame lisada treeningutesse mängijate üldfüüsilise vormi parendamiseks.


1. TRX Lunge - arendab jalalihaste jõudu, kiirendus- ja pidurdusvõimet. Harjutus parandab ka tasakaalu, jõudu suures tuharalihases ning kõhu- ja selja süvalihaskonnas.


2. TRX Atomic Pushup -harjutus kõhulihastele koostöös kätekõverdustega. Harjutus stabiliseerib rinna ja õlavöötme lihaseid. Harjutus võib samuti asendada kõrge intensiivsusega jõutreeningu harjutust.


3. TRX Side Plank – stabiliseeriv harjutus, mis parendab kõhu põiki- ning sirglihaste jõudu ning vastupidavust.


4. TRX Crossing Balance Lunge – see mitmetasandiline harjutus ühel jalal treenib tuhara-, jala- ning süvalihaseid.


5. TRX Power Pull – selja, õlavöö ja kerelihaste tugevdamiseks seistes.

 

 

 TRX Direktor of Human Performance Chris Frankel on kokku kogunud viis harjutust, mis aitavad korvpalluritel parandada oma kiirust, kiirendust, võimsust ning plahvatuslikku hüppevõimet. Videos eespool näitab TRX Instruktor Casey Stutzman viis “baasharjutust“, mille esmärgiks on mänguks valmistumine.

 

Casey Stutzman on TRX Instruktor ning juhib USA TRX Professional Education kursuseid. Casey on kasutanud TRX Treeninguid Bay Athletic klubis Alpenas, Michiganis peatreenerina, treenerina Alpena Keskkooli tüdrukute korvpalli võistkonna juures üle kolme aasta. Casey omab  Ameerika Fitnessi Assotsiatsiooni sertifikaati (AFAA) ning Under Armour’s Combine 360. Lisaks on Casey ka võistlev kulturist.

Make your body your machine

Igaks liigutuseks on vajalik lihasjõud! Oleme loonud parima koolitussüsteemi ning treeningprogrammid, mis aitavad saavutada kõrgeid eesmärke ja tulemusi, mille olete endile seadnud!